Kirppiksen myyntipaikan varauslomake

Kevätkirppis järjestetään 19.5. sunnuntaina Joutsenohallilla klo 10-13.

Myyjät myyvät ja rahastavat itse.

Myyjät pääsevät valmistelemaan myyntipaikkaansa klo 9 alkaen. Halutessaan myyntipaikalle voi varata oman pöydän ja rekin. Tavaroita voi myös lajitella esim laatikoihin.

Huomioithan että ulkokengät jätetään aulaan. Halliin vain sisäkengissä tai sukkasillaan.

Myyjänä sitoudut olemaan paikalla klo 10-13 välisen ajan.

Myyntipaikkoja on jaossa rajallinen määrä, jonka vuoksi paikat varataan etukäteen. Varauslomake aukeaa lauantaina 4.5. Viimeinen ilmoittautumispäivä sekä viimeinen peruutuspäivä on 14.5. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista peritään paikkamaksu 7e.

Paikkamaksu jäsenet 0€ ja ei jäsenet 7e. Paikkamaksut veloitetaan tapahtuman aikana korttimaksuina.

Huomioithan että keräämme myyntipaikan varanneiden tiedot listaan. Tämä lista säilytetään vain kirppiksen ajan, jonka jälkeen kaikki tiedot hävitetään. Varaamalla myyntipaikan suostut henkilötietojesi kirjaamiseen listaan, joka on tulosteena kirppistapahtumassa sekä hallituksen jäsenen koneella.