Ohje myyjille

Kevätkirppiksellä myyjät myyvät ja rahastavat itse. Myyjän on siis oltava paikalla koko tapahtuman ajan klo 10-13.

Myyntipaikkoja on rajallinen määrä, jonka takia ne varataan etukäteen. Varauslomake avautuu 4.5. Viimeinen ilmoittautumispäivä sekä viimeinen peruutuspäivä on 14.5. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista peritään paikkamaksu 7e.

Myyntipaikan hinta jäsenille 0€ ja ei jäsenille 7€. Paikkamaksu veloitetaan tapahtuman aikana korttimaksuna.

Hallin ovet avautuvat myyjille klo 9, jolloin on tunti aikaa tuodat tavarat halliin ja valmistella myyntipaikka. Halutessasi voit tuoda myyntipaikallesi oman pöydän ja rekin tai lajitella tavaroita esim laatikoihin. Huomioithan että halliin ei voi mennä ulkokengissä! Ulkokengät jätetään aulaan tai pukuhuoneeseen. Hallinpuolelle vain sisäkengissä tai sukkasillaan.

Myynti alkaa klo 10. Kauppaa voi käydä halutessaan käteisen lisäksi mobiili maksuilla. Myyjän kannattaa varata mukaan myös oma tilinumero, jos ostaja haluaa maksaa ostoksensa suoraan myyjän tilille.

Kirppiksen jälkeen jokainen vie omat myymättömät tavarat ja roskat mennessään. Hallin on oltava tyhjä klo 14 mennessä. Jätetään paikat siistiksi.