Tietoa yhdistyksestä

MLL:n toiminnan perusta on paikallinen vapaaehtoistoiminta, joka vastaa lapsiperheiden tarpeisiin. Pyrimme parantamaan lapsiperheiden hyvinvointia ja edistämään ihmisten välistä kanssakäymistä sekä yhteistyötä muiden paikallisten toimijoiden kanssa. MLL toimii vaikuttamalla ja vaikuttaa toimimalla.

Tervetuloa mukaan joukkoon tekemään ja tukemaan toimintaamme Joutsenolaisten lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi!

Otamme mielellämme mukaan joukkoon vapaaehtoisia järjestämään kanssamme tapahtumia. Isoissa tapahtumissa on aina iso työ hallituksen jäsenillä, joten apua muiltakin vapaaehtoisilta tarvitaan. Ota siis rohkeasti yhteyttä jos pääset kanssamme osallistumaan esim. kirppiksen ja/tai lastenjuhlien järjestelyihin.

Tukea voi myös rahallisesti yksityisenä henkilönä tai yrityksenä. Otamme kiitollisena vastaan lahjoituksia lapsille, nuorille, lapsiperheille, tapahtumiin tai ylipäätään yhdistyksen toimintaan.

Meihin voit ottaa yhteyttä sähköpostitse.